Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Barendrecht

Werken bij

Financieel administratief medewerker

Ter versterking van ons team financiële administratie zijn wij op zoek naar: een administratieve duizendpoot die sterk is in boekhouden (maar zeker geen saaie boekhouder is) en een echte teamspeler is. Herken je jezelf in de functieomschrijving? Dan zou deze vacature zomaar iets voor jou kunnen zijn!

Kom jij ons team versterken?

Wat ga je doen?

Als medewerker op de financiële administratie medewerker:

  • Beheer je de crediteurenadministratie;
  • Controleer je pro-actief en stuur je bij als nodig;
  • Heb je contact met leveranciers over inkoopfacturen;
  • Verwerk je allerlei mutaties: van bankafschriften en betalingen tot kas- en memoriaalboekingen;
  • Ondersteun je bij de periodieke afsluitingen;
  • Assisteer je bij de voorbereidingen voor de jaarlijkse accountantscontrole;
  • Verwerk je salarismutaties;
  • Zorg je voor de maandelijkse salarisbetalingen;
  • Sluit je de salarisadministratie aan op de financiële administratie;

Wij kennen een vlakke structuur waarin iedereen zijn/haar verantwoordelijkheid heeft en als een team samenwerkt om optimale resultaten te halen.

Je bent een echte doorpakker en bijt je graag vast in nieuwe onbekende systemen. Ook vind je het een uitdaging om onze digitale factuurverwerking verder te ontwikkelen.


Naarmate jij bent ingewerkt, zullen je werkzaamheden en verantwoordelijkheden verbreden. Kortom, een afwisselende functie met voldoende uitdaging en groeimogelijkheden.

Wat vragen wij?

  • Je hebt voldoende boekhoudkundige bagage. Denk aan een afgeronde MBO/HBO opleiding in de richting van financiële administratie en/of HRM met al enige jaren relevante werkervaring
  • Het werken met MS Office is je niet vreemd; vooral Excel moet je goed afgaan;
  • Een stressbestendige persoon die accuraat met vertrouwelijk gegevens weet om te gaan; zorgvuldigheid en integriteit zijn voor deze functie essentieel;
  • Je hebt een liefde voor cijfers;
  • Je staat te trappelen om deze uitdaging aan te gaan;
  • Je bent beschikbaar op tenminste vier dagen in de week;
  • Je woont in de omgeving van Barendrecht/Ridderkerk/Rotterdam;
  • Je bent beschikbaar voor minimaal 3 dagen in de week.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamisch bedrijf;
  • Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een leuke werkomgeving in een enthousiast team;
  • Een marktconform salaris;
  • Pensioenregeling volgens CAO Detailhandel;
  • Reiskostenvergoeding.
  • Personeelskorting
  • Vakantiegeld
  • Op fulltime basis tenminste 25 vakantiedagen per jaar

Soort dienstverband: Fulltime

Altijd als eerste op de hoogte zijn?



Functie:administratief medewerker
Startdatum:06-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Roobol Woonwinkels via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Barendrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de barendrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Barendrecht
  2. Administratief Medewerker Roobol Woonwinkels 06-03-2024

Bekijk ook andere vacatures