Vacature Coördinator Financiële Administratie (36 uur)

Coördinator Financiële Administratie (36 uur) in Rotterdam

Kwaliteitsverf blijft lang zitten als de samenstelling goed is. Zo is het ook met jouw vaardigheden in een coördinerende, financiële functie.

Dat klinkt niet alleen goed, dat is ook zo. Een verfgroothandel in Zuid-Holland met meer dan 20 verkooppunten en bezorgservice is op zoek naar een meewerkende, enthousiaste collega met coördinerende kwaliteiten. Waar het fijn is, hoef je niet meer weg. Zo is de instelling van ruim 100 medewerkers. Maak onderdeel uit van dit topteam en professionele gezelschap in de functie van:

Coördinator Financiële Administratie (36 uur)

 

JOUW FUNCTIE

“Omdat je profiel goed uit de verf komt, weet je de juiste balans in kleur aan te brengen”

·        Je taken zijn operationeel met een eindverantwoordelijkheid over de gehele financiële administratie

·        Je vakkennis in combinatie met de betrokken controlerende rol, dragen bij aan correcte financiële rapportages

·        Je bent aanspreekpunt voor het team en je ondersteunt de collega’s bij complexe vraagstukken

·        Je stelt managementrapportages op en het voorbereiden van de jaarrekeningen

·        Je houdt je, samen met het team, bezig met alle voorkomende, structurele en ad hoc financieel/administratieve taken

·        Met oog op de organisatie kun je waar nodig verbeteringen aandragen en implementeren

·        Je kennis van de steeds veranderende financiële wet- en regelgeving is de basis waar je op stuurt

JOUW PROFIEL

·        De functie vraagt om een zelfstandige professioneel

·        Gelijkwaardigheid is jouw motto en het liefst in een lekker informele omgeving

·        Je hebt een passende opleiding afgerond op hbo-niveau, bijvoorbeeld Finance & Control of SPD

·        Met minstens vijf jaar financieel/administratieve werkervaring ben je vakinhoudelijk een kenner

·        Je hebt leidinggevende capaciteiten en bij voorkeur ervaring

·        Je communiceert op een prettige en duidelijke wijze

·        Je werkt secuur en ziet details

·        Je bent iemand die daadkracht in samenwerking tot uiting kan laten komen

 

HET AANBOD

Vakmanschap in product en proces, heeft een lange levensduur. Klare taal in een no-nonsense bedrijfscultuur.

·        Je gaat werken voor een bedrijf dat al decennia bekend is in regio Rotterdam

·        Er zijn goede secundaire arbeidsvoorwaarden

·        25 vakantiedagen

·        Regelmatig gezellige bedrijfsuitjes (we vermoeden paintballen)

·        Persoonlijke opleidingsmogelijkheden

·        Het is een functie die bijdraagt aan je persoonlijke ontwikkeling

·        Er heerst een gemoedelijke sfeer, berust op gelijkwaardigheid

HEB JE INTERESSE?

Dan graag je CV naar Richard@hollandtalentgroup.com.

Richard Ruwaard, Sales Manager, Holland Talent Group | 071-3030035/ 06-43442948


Voor meer vacatures ga je www.hollandtalentgroup.com


INTERIM | WERVING & SELECTIE | UITZENDEN | DETACHEREN



Functie:Hoofd administratie
Startdatum:28-02-2024
Ervaring:Leidinggevend
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4000 – 6000
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Holland Talent Group via richard@hollandtalentgroup.com of 31713030035. Of bezoek hun website http://www.hollandtalentgroup.com.

Deel de vacature:

Redactie Barendrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de barendrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Barendrecht
  2. Coördinator Financiële Administratie (36 uur) Holland Talent Group 28-02-2024

Bekijk ook andere vacatures