Vacature Customer Service medewerker Export

Customer Service medewerker Export in Rotterdam

De Operator Export Documentatie is verantwoordelijk voor het afhandelen van de documentatiestroom tussen deshipping line, het backoffice en klanten. De customer service medewerker export documentatie rapporteert aan de teamleider Export Documentatie en de Manager Customer Service.

Omschrijving

  • Opvragen van B/L-instructies bij klanten.
  • Samen met het backoffice ervoor zorgen dat alle concept B/L's binnen 8 uur na ontvangst van de SI van de klant naar de klanten worden gestuurd.
  • Verzenden van definitieve B/L's en facturen na vertrek per post of e-mail naar klanten.
  • Het volledige schip binnen 5 dagen na vertrek afronden.
  • Containers vrijgeven in de loshaven via Telex Release.
  • Controleren van CN24 manifest afsluiting en EOV.
  • Controleren van AMS-aangifte voor USA-dienst.
  • Aanvragen van een bestemmingswijziging.
  • Afhandelen van Switch B/L's.
  • Afhandelen van geschillen. Indien nodig relevante gegevens / kosten verzamelen voor manager om te beslissen.


Functie:customer service export, customer service export
Startdatum:29-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Leer-werk overeenkomst
Salaris:2600 – 3600
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Barendrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de barendrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Customer Service medewerker Export Page Personnel 29-05-2024

Bekijk ook andere vacatures