Vacature Medewerker Supportdesk_403 - Medewerker Supportdesk

Medewerker Supportdesk_403 - Medewerker Supportdesk in Capelle aan den Ijssel

Medewerker Supportdesk

"Een Support Desk Medewerker: de vriendelijke stem achter elke oplossing."

Wat ga je doen?

Als Medewerker Supportdesk ben jij hét centrale aanspreekpunt voor alle zaken van onze interne organisatie. Dit zijn vragen gerelateerd aan HR, IT, Inkoop, of Facilitair gerelateerde vragen. Je bent praktisch ingesteld en als er zich een probleem voordoet ga je hiermee direct aan de slag. Gelukkig weet jij exact wat er bij elk issue moet gebeuren. Zo zorg jij - samen met het team - elke dag opnieuw voor tevreden collega's.

Jij bent de schakel tussen de interne klant en andere afdelingen en bepaald daarin welke stappen er nodig zijn om het resultaat te bereiken. Daarom zorg je altijd voor duidelijke en kwalitatieve meldingen. Want doordat jij helder communiceert en alles zorgvuldig registreert, worden vraagstukken en incidenten in één keer opgelost. Daar waar jij het zelf op kunt lossen doe je dit natuurlijk direct. Kun je het probleem niet meteen zelf oplossen? Dan schakel je met één van onze specialisten.

Tot jouw taken behoren o.a.:

  • Het aannemen en behandelen van vragen, meldingen, storingen, en incidenten van onze collega's;
  • Biedt (op afstand) ondersteuning bij het gebruik van de digitale systemen;
  • Monitort de voortgang van meldingen en informeert de melder hierover;
  • Stelt prioriteit vast van de meldingen en geeft een adequate follow-up ten behoeve van een correcte en tijdige afhandeling;
  • Proactief signaleren van structurele problemen.

Wat neem je mee?

  • Je bent in het bezit van een mbo-diploma (niveau 4);
  • Je bent in staat snel te schakelen tussen de verschillende werkzaamheden, klantvriendelijk, servicegericht en kan je goed prioriteiten stellen;
  • Je hebt hospitality in je bloed zitten;
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt ervaring met van Microsoft Office (Outlook, word, Excel, OneNote, PowerPoint, Teams).

Wat bieden wij?

  • Contract voor 20 uur per week, werkdagen maandag t/m vrijdag;
  • Werktijden liggen tussen 07.30 en 16.00 uur;
  • Een goed salaris volgens de cao voor Sodexo Facilitair en Faciliterend afhankelijk van ervaring);
  • Onze reiskostenregeling heeft duurzaamheid als uitgangspunt. Dat betekent dat reizen met openbaar vervoer volledig wordt vergoed;
  • 25 vakantiedagen en 6 adv-dagen o.b.v. 40 uur;
  • Een collectieve zorgverzekering;
  • Diverse trainingen;
  • Goede doorgroeimogelijkheden.
  • Een (online) screening kan onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces.

Sodexo zet zich in voor diversiteit. Deze functie staat open voor alle sollicitanten ongeacht afkomst, leeftijd, geslacht, fysieke bekwaamheid, religie of seksuele geaardheid.



Functie:supportdesk medewerker
Startdatum:07-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:20 – 20

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Barendrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de barendrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker Supportdesk_403 – Medewerker Supportdesk Sodexo 07-06-2024

Bekijk ook andere vacatures