Vacature Servicecenter

Servicecenter in Rotterdam

Ferie

29. februar 2024

Over de funktioner

Wij zijn op zoek naar een Medewerker Orderdesk die ons sales team komt versterken. Als internationaal leverancier van meet-, regel-, en controle instrumentatie voor diverse sectoren zijn wij op zoek naar iemand die klaar is om zijn carrière te boosten, niet bang is om successen te behalen in de verkoop, buiten de landsgrenzen kan denken én communiceren en tot slot lekker gaat op werken in een team. Læser du dig selv her? Så er vi på udkig efter dig.

Hvad gør en Medewerker Orderdesk?

Als Medewerker Orderdesk ben jij medeverantwoordelijk voor alle indenkomende bestellingen på salgsafdelingen. Je zorgt samen met collega's voor een optimale afwikkeling van deze binnenkomende bestellingen. Dit kan være dat er een hele specifikke meter aan boord van een schip voor de kust van Singapore besteld is en zo snel möjligt vervangen muss worden, of een nieuw meetsysteem voor een oliebedrijf uit Spanje. Aan jou de taak om de bestelling te kontrollere en door te zetten naar de logistieke afdeling van GMS. Is er iets aan de hand met de bestelling? Dan ben jij het contactpersoon en regel je de retourzending of de aanvulling op de bestelling. Heb jij al viden van meet-, regel-, of controle instrumentatie dan is dat een mooie bonus, zo niet ga je in training bij de specialisten van onze fabrikanten. Op die manier kom jij aldrig voor een verassing te staan als kunder je vragen stellen over de producten.

Dit alt gør du sammen med dine kolleger fra Orderdesk og salg, salgschefen, det logistiske team og de inkopers. Kortom, een zeer afvekslende og udfordrende functie waarbij je echt geen dag hetzelfde doet.

Funktioner

  • MBO+ Werk- en denkniveau.
  • Deltid eller fuldtid (min. 32 timer pr. uge)
  • Jouw interesses liggen in de verkoop en alles wat hierbij komt kijken.
  • Je communiceert makkelijk en beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend.
  • Je bent een echte teamplayer.
  • Je bent proaktiv og holder af sikkerhedsarbejde.

Loon na werk, natuurlijk! Dette er hvad du får som Medarbejder Orderdesk

  • Een goed marktconform salaris.
  • Reiskostenvergoeding og pensionsordning.
  • 13de maand en vakantiegeld.
  • 26 vakantiedagen. Wel inklusive vakantie verhalen.
  • Ruime doorgroeimogelijkheden.
  • Interne og eksterne opleidingsmuligheder. Input of ideas van jou juichen wij altijd toe.
  • Iedere fredag en borrel + werkgeversuitjes naar het buitenland. Die wil je niet missen. Echt niet.
  • Spullen om jouw arbejde godt te kunnen udføre. Denk bijvoorbeeld aan een laptop.

Wie wordt je werkgever?

GMS Instruments is een authentiek en écht Rotterdams bedrijf met 50 jaar erfaring i scheepvaart, offshore og industri. Vi har et stort udvalg af møde-, regel- og kontrolinstrumenter for både nationale og internationale organisationer. Ud over alle disse produkter leverer vi også de serviceydelser, som hermed kunnen voorkomen. På denne måde sørger vi sammen med hinanden for en optimal sikkerhed, levetid og installation. Word jij onze nieuwe kollega?

Solliciterer direkte

Generel kontakt

Driemanssteeweg 190
3084 CB Rotterdam
Nederlandene

Servicecenter

Til alle dine spørgsmål om service



Functie:servicecenter
Startdatum:29-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met G.M.S. Instruments via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Barendrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de barendrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Barendrecht
  2. Servicecenter G.M.S. Instruments 29-02-2024

Bekijk ook andere vacatures