Vacature Werkorganisator Servicedesk

Werkorganisator Servicedesk in Rotterdam

In deze functie ben je de schakel tussen bewoners, opdrachtgevers en vaklieden. Wanneer er een melding vanuit de bewoners binnenkomt neem je deze aan en plan je dit in de agenda van de vakmannen in. Je bent van A tot Z verantwoordelijk en houd tussentijds contact met de huurders. Over het algemeen ben je hiermee bezig:

  • Telefoon aannemen;
  • Mailbox in de gaten houden;
  • Vakmannen inplannen;
  • Factureren;
  • Administratieve verwerking. 


Functie:Werkorganisator Servicedesk
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Barendrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de barendrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Werkorganisator Servicedesk Eminent Groep 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures