Vacature Medewerker KCC/Webcare

Medewerker KCC/Webcare in Barendrecht

Medewerker KCC/webcare

dienstverlening & Communicatie

Wil jij jouw talent inzetten om inwoners klantgericht van dienst te zijn? Hun vragen te beantwoorden, afspraken in te plannen of met de juiste afdeling door te verbinden? Ben je proactief, kun je omdenken als de situatie net iets anders is dan gebruikelijk en kun je makkelijk met verschillende computersystemen werken?

Dan ben jij dé collega die wij per direct zoeken! Voor het team Dienstverlening en Communicatie zoeken wij een medewerker KCC en webcare voor 24 tot 32 uur per week.

24 tot 32 uur

€2.666,- en €3.784,- (Schaal 7)

Bepaalde tijd

Direct solliciteren

Vragen?

Neem contact op met ()

Wat ga je doen?

Samen met jouw team ben je de spil van de gemeente, een eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en organisaties. Het visitekaartje van de gemeente, dat ben jij!

Je staat de inwoner klantvriendelijk en klantgericht te woord en kiest al tijdens het luisteren de juiste route voor de vraag en/of melding. Met jouw dienstverlenende instelling neem je de inwoner tijdens het gesprek mee naar het juiste antwoord of een mogelijke oplossing. Hierbij kun je ook de verwachtingen van de inwoner managen waardoor je op een vriendelijke wijze duidelijkheid biedt. In je communicatie ben je vriendelijk, empathisch en helder.

Bij ons in het KCC stellen de inwoners vragen over veel verschillende onderwerpen. De gemeentewebsite en de interne kennisbank voorzien je van veel informatie. Natuurlijk wil je de inwoner een passend en juist antwoord geven. Vaak kun je dat direct zelf met behulp van de interne informatie. Soms verbind je de inwoner door met de vakspecialist of maak je een terugbelverzoek via het zaaksysteem. Doordat je schakelt tussen de verschillende vragen en werkzaamheden is het werken bij ons KCC zeer afwisselend en uitdagend.

De dienstverlening die je onze inwoner biedt is divers. De inwoner kan bellen voor het maken van een afspraak bij de balie Publiekszaken voor bijvoorbeeld een uittreksel. Een verzoek om handhaving kan het volgende telefoontje zijn dat je aanneemt. Het aannemen en verwerken van meldingen over de buitenruimte in Barendrecht is weer een ander onderdeel van de werkzaamheden. Dankzij jouw flexibiliteit en focus kun je deze verschillende verzoeken gemakkelijk en op de juiste wijze verwerken.

Dankzij jouw open en proactieve houding is samenwerken in teamverband voor jou vanzelfsprekend. Je kijkt verder en ziet daardoor mogelijkheden en kansen waar anderen vastlopen. Op het gebied van dienstverlening en communicatie wil je blijven groeien door jezelf te blijven ontwikkelen. Oprechte dienstverlening voelt voor jou als het antwoord op iedere vraag!

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • De functie is ingedeeld in schaal 7 volgens de CAO gemeenten. Afhankelijk van ervaring word je ingeschaald tussen € 2.666,- en € 3.784,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • Een individueel keuzebudget (17.05% van het bruto jaarsalaris);
  • Deelname aan de ABP-pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer/Thuiswerkvergoeding;
  • Een ouderschapsverlofregeling.

Dit bieden wij naast je salaris

  • 17,05% keuzebudget meer informatie17,05% keuzebudget bovenop je salaris in te zetten voor aanschaf extra vakantiedagen, sportschoolcontributie, extra salaris, fietsvergoeding of reiskostenuitruil.
  • OV-Mobiliteitskaart
  • Optimale werkfaciliteiten
  • Goede ABP Pensioenregeling
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Diverse kosteloze opleidingen

Werken voor Barendrecht

Barendrecht is een prachtige gemeente met bijna 50.000 inwoners en een dynamisch verenigings- en ondernemersklimaat. Onze positie tussen stad en groen voelt soms dorps aan, maar dan wel met stadse kwaliteiten en voorzieningen 'dicht bij huis'. Met optimale verbindingen via tram, trein, fiets en auto ligt de wereld aan onze voeten. We zijn terecht trots op Barendrecht en beseffen dat we hard moeten werken om nog verdere stappen te maken. Ga jij met ons die uitdagingen aan?

Barendrecht als werkgever

We werken aan een nieuwe organisatie in onze gemeente Barendrecht, deze start op 1 januari 2024. We worden weer zelfstandig werkgever voor ongeveer 300 collega's die werken aan beleid en uitvoering van bijvoorbeeld veiligheid, bestuur, buitenruimte en leefomgeving. Hier zijn we bepalend voor een florerend werelddorp in een groene omgeving. We zoeken mensen die hier graag hun schouders onder zetten, want samen kunnen we onze uitdagingen omzetten in oplossingen en projecten.

Met andere gemeenten blijven we ook na 1 januari 2024 ondersteund worden op het gebied van bedrijfsvoering zoals Finance, HRM en automatisering door De BedrijfsvoeringsPartner.

Gaan we samen bouwen aan de toekomst in Barendrecht?

In Barendrecht wachten we niet af, we gáán er op af. We zien de toekomst vrolijk en vriendelijk tegemoet. We kennen de kwaliteiten van ons werelddorp, we zien alle dynamiek en dat geeft de energie om inderdaad aan te pakken. En door te pakken. In Barendrecht kunnen we snel schakelen en lossen de zaken op. Liefst met jou. Want als jij graag iets betekent voor omgevingen, mensen of allebei: dan hebben we jou nodig!

Wat vragen wij van je?

  • Je hebt minimaal MBO 4+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt een dienstverlenende instelling;
  • Je bent proactief;
  • Je pakt nieuwe dingen snel op;
  • Je bent empathisch;
  • Je zet net een stap extra om de inwoner van dienst te zijn;
  • Je kunt een telefonisch gesprek voeren in het Nederlands en in het Engels;
  • Je kunt Social Media berichten beantwoorden, ook in het Engels;
  • Je hebt een klantgerichte en klantvriendelijke instelling;
  • Je kunt kwaliteit met snelheid combineren in het beantwoorden van klantvragen;
  • Je kunt gelijktijdig een gesprek voeren, informatie opzoeken en gegevens invoeren;
  • Je krijgt energie van het helpen van mensen;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je bent goed in multitasken;
  • Je bent handig met verschillende ICT-systemen.

Onze arbeidsvoorwaarden

Als je kiest voor werken bij onze gemeente dan is dat niet voor niets. We bieden een mooi basissalaris en ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

Ben jij onze nieuwe aanwinst?

Laat ons dan z.s.m. weten waarom jij onze nieuwe collega moet worden!

Voor deze vacature hanteren we geen sluitingsdatum. De vacature staat open tot het moment dat wij een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Momenteel hanteren we een aangepast sollicitatieproces vanwege het grote aantal openstaande vacatures.
Omdat we het belangrijk vinden om kandidaten zoveel mogelijk persoonlijk te spreken, hebben we elke week een vaste selectiedag op woensdagochtend. De gespreksronde zal ongeveer 2 uur duren.

Het aanvragen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Recruitment via



Functie:webcare medewerker
Startdatum:06-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2666 – 3784
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Barendrecht via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Barendrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de barendrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Barendrecht
  2. Medewerker KCC/Webcare Gemeente Barendrecht 06-03-2024

Bekijk ook andere vacatures